Tick Tock



Idag börjar jag 12:20 så jag tar det lite lugnt nu.
Fast bussen går om en timme och jag tror att jag måste göra mig klar nu! Tiden går ju fort på morgonen. Eller, ja, förmiddagen är det väl.

Det regnar ute så det är ju tråkigt. Inte lika fint som på bilden, kan jag ju säga.
Det blir nog bara en kort dag idag på skolan. Det är ju skönt. Dom här sista dagarna i skolan på gymnasiet är lite onödiga. Vi gör ju typ ingenting. Vi kommer till skolan och sen så är vi där i 1-2 timmar och sen får vi åka hem. Dom stackars timmarna som vi är där är ju inte så sysselsatta heller.

Men nu måste jag göra mig klar. Tiden tickar iväg för fullt!


hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0