Ida Picasso



Den här hittade mamma och satte upp på kylskåpsdörren. Jag tänkte dela med mig av den till övriga världen så ni också kan få ta del utav den. Visst är den fin? Äh, ni behöver inte svara på det. Men jag minns att jag blev väldigt, väldigt nöjd med den. Jag gjorde någon gång på lägstadiet/början av mellanstadiet. Hihi
Bak på papperet så står det med blå tuschpenna; Till mamma från ida.

Flickan på teckningen sväfvar lite grann. Ser ni det? Ett fett smile har hon också. Och en väldig volym på håret och solen är heeet... Haha
Händerna kanske inte heller var så fina. Lite blaffsiga kanske. Haha

Aja, nu har jag bjudit lite på mig själv som liten och nu så blir det fejan och Happy Aquarium förljt av FarmVille!. ;P



Oj oj oj. Jag tycker synd om flickan på bilden...

Kommentarer
Postat av: Linda

va ful ;)

2009-10-14 @ 20:41:28
URL: http://liindawestiin.blogg.se/
Postat av: mandaria

"blaffsiga"! hahaha :D

2009-10-14 @ 22:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0