Vååningen



Jag måste säga det att jag kommer ihåg när den här bilden togs. Jag posade ju så fint, eller hur? ;)

Ikväll så tycker jag att jag har varit flitig. Det har blivit många timmar vid datorn och det menas inte Facebook utan pluggning! Yes, jag har pluggat på sista april. Den helg man ska supa skallen av sig. Men när den dagen kommer då Ida Westin super skallen av sig...? Då, jadu.

Imorgon blir det girlpower på JC. Det är jag, Matilda och Filipha som ska jobba tillsammans. Det kommer att bli skitkul! Sen på kvällen är det personalfest på Våningen för alla som jobbar i Birsta City-huset. Men det är bara jag och Matilda som ska gå från JC men vi klarar oss. Det bjuds på middag och efterrätt skulle jag tro. :)


Nu så måste jag nog kila. Sängen väntar. Förresten så skiter jag i att lyssna på Justin Bieber i sängen ikväll. Jag har ju lyssnat på grabben alla de timmar jag har suttit här och skrivit 3 skrivuppgifter. ÄH! Wtf, han får väl vara med i mina öron ikväll också. :)


God naaatt!

Kommentarer
Postat av: matilda

gooonattt, en katt :D

2010-05-02 @ 07:48:45
URL: http://matildawestlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0