I rymden finns inga känslor

När the family var på bio och såg Bröderna Karlsson... Vänta nu, jag kanske inte ens har berättat det..?
Vi börjar om..

För några veckor sen så var hela familjen på bio och vi såg filmen Bröderna Karlsson. Den var bra och man var helt slut efter bion för att det var så jäktigt och nervöst under nästan hela filmen. Men det var inte det jag skulle berätta nu.
I alla fall så var det bio-reklam innan, soooom vanligt. Det kom bl.a. en trailer till film som heter I rymden finns inga känslor. Och under ungefär 1 sekund så befann sig våran kusin på bio-duken.
Alla sa: Meh, det var ju Anna! :O

Vi blev helt chockade och fattade ingenting. Hon hade fått en liten roll i en film och inte sagt något. Det var en rolig överaskning!


Nu tänkte jag visa er trailen som vi såg.
Förörvigt så verkar filmen riktigt bra! :)


Kolla sekunden 0:47/0:48. Hon säger "Ketschup eller senap?!" ;)


Kommentarer
Postat av: Viktoria

jag vill se båda :D

2010-08-17 @ 15:50:11
URL: http://viktoriaaolofsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha! Sötis! Det ska bli kul att se hela filmen. Snart flyttar jag. Linda har lovat att hon ska komma ner och ta med sig dig. Hälsa familjen! Saknar er!

2010-08-17 @ 21:08:40
URL: http://annabla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0