I'm hooooome!

Nu är jag och mamma hemma från Umeå. Vi kom hem vid 15-tiden. Vi tyckte att det var väldigt varmt och skönt hemma i Sundsvall. I Umeå var det iskallt. Verkligen iskalla vindar och jag hade ingen jacka med mig. Jag trodde att det skulle bli varmt och skönt men icke.

Så igår åkte vi in till centrum och jag köpte en tjocktröja från JC och en halsduk på Indiska som ska användas flitigt i höst. :)
Men just nu så är det inte så varmt längre här hemma, usch vad kallt. Hösten är på väg. Ingen tvekan. Inifrån bussen såg vi björkar efter vägen som började att bli orangea. Ganska skönt ändå, att komma tillbaka till vardagen pch inte minst, höstmode!. :)


I Umeå så har vi haft både roliga stunder men också vissa tragiska stunder har vi fått vittna. Det tar på en. Kan inte gå in på så mycket mer än så såhär offiiellt. Hoppas ni förstår.


Men jag är nöjd över min lilla semester för den här sommaren och det är dags att återgå till vardagen efter ett par månaders ledigt från skolan. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0