Jeanstips! nr 4

Märke: Diesel
Modell: DEBI
Pris: 1 099;-

Modellbeskriving: Det här är en sorts baggy-modell men som har anpassat sig lite extra mer åt tjejhållet än killhållet. Som ni ser så smalnar den ner mot foten från knäet och grenen på byxan är inte så hög vilket gör att man slipper bära häng.
Själva benlängderna är inte en fullängd, den ska vara lite kortare än vanlig längd.

Tips: Man kan också bära denna byxan som en tight modell. Det är smaken som bestämmer det. :)

OBS: Det finns inte många kvar i lager på JC i Birsta City, så skynda på om ni är sugen på dom! ;)
Jag vet inte om någon annan eller vilken JC-butik som har dessa i lager.


Kommentarer
Postat av: kajsa

busvisslar. DAMN! snyggaaaa!

jag ska ju komma och köpa två par jeans hade jag tänkt när jag har fått lön.

ett par åtsittande och ett par lite baggy sådär!

men då får du hjälpa mig med storlekar och sååå! :D



PUSSS

2010-08-11 @ 22:10:58
URL: http://knils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0