Random

Random, roligt att säga. Faktiskt så betyder det slumpvis så det här inlägget kommer slumpvis ur min hjärna.

Jag hade tänkt att ta en prommis idag, nu var det längesen. Men det sitter långt inne. Jag hade också tänkt att jag skulle titta in på körskolan en stund och sitta där ett bra tag och studera lite teori. Jag måste sätta igång nu. Jag har varit dålig på den fronten. På den praktiska delen har det varit bättre däremot. Jag har kört mycket bil. Det är bra. :) Mammas kusin åkte med oss igår när vi skulle åka och plocka svamp och hon tyckte att jag körde bra! :D

Meeen, ja. Teorin. Näe, kan inte sitta här längre.

Hurry up!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jasså trodde allt det var mer avancerad utrustning än en I-phone när du tog de bilderna. Duktig du är

2010-08-09 @ 11:32:46
URL: http://blogg.veckorevyn.com/inspiredesire/
Postat av: Josephine

sv: okej :P allt bra ? kram

2010-08-10 @ 13:16:23
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0