Uppåt

Statistiken går uppåt, kul! :) Och skolan idag var bättre än igår. Vägen till att bli hemmastadd går sakta men säkert framåt.

 

Idag så åkte jag hem till syrrans lägenhet och började med middagen innan hon kom hem från jobbet. På menyn stod korvstroganof och bulgur. Det blev ett bra resultat. Vi hann även med ett avsnitt av One Tree Hill. Nu är vi mitt i säsång 4 och jag lääängtar till säsong 5! Alla är så fina och lilla, söta Jamie är med! :)

Efter middagen åkte vi till Birsta en sväng. Både syster och jag köpte lite. Det är roligt men nya kollektioner och plagg, efter en hel sommar med shorts och t-shirt. Man har riktigt längtat till att kunna ha jeans och leggings utan konst. :)

 

Nu så blir det sängen. Jag ska försöka somna lite tidigare ikväll än alla andra kvällar.

 

God natt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0