Woooopsidaysie!

"Hi girls, how are ya?" Den frasen hör jag många gånger per dag där jag befinner mig.

Mycket annat skulle jag kunna rabbla upp som är typiskt för det land jag är i för 2,5 veckor framöver.
Jag talar om republiken Dublin!

Här praktiserar jag på kedjan Eason där det säljs huvudsakligen böcker men också mycket annat som du inte ens kan tänka dig.

Nu vet ni vart ni har mig och jag har det jättebra. Engelskan har börjat smyga sig in i mina tankar utan att man tänker på det. Det är också en stor anlednng till varför jag och tre andra tjejer från Handelsprogrammet är här.

Det här inlägget är nog det sista på den tiden som återstår här och jag hoppas mni har det bra hemma i Sverige, liksom vi!


Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0