Drakarna

Ja, ni såg ju vilken motivation jag hade till att blogga i det tidigare inlägget. Och på tal om motivation så har jag träffat en snubbe som vet vad motivation är. Han heter nämligen Mats Gabrielsson. Jag har skirvit om det lite på Facebook också.

Det var så att 6 st elever fick chansen att äta lunch med några tidigare aktiva UF-företagare, tjejerna som kom på Sundsvalls-drakarna som står som en parad längs Storgatan, och några till.

Har ni sett på Draknästet på SVT? Två st därifrån var också närvarnade på lunchen och Mats Gabrielsson satt vid vårat bord. Vi läste på lite grann innan om dom och han vi satt med äger 120 travhästar, en travbana i Estland och mycket mycket mer.
Vi pratade lite om entreprenörskap och företagande osv. Det var inte så mycket mer.

Maten vi åt var supergod. Jag tror att det var renkött och till det var det en potatiskbakelse. Som sås var det svamp-stuvning. Det var inte dåligt. ;)

Ni kanske känner igen honom? Jag tycker att det var rätt så häftigt. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0