In tha soooofa



Chillar! Jag kollar på MTV, Made nu och snart Sweet 16. Alltid lika bra attb se. ;)

Just nu så väntar jag på systeryser som ska komma hem och sen blir det potatisbullar och efter det ut till Timrå för att se serie-premiären, spännande!

OJ! Nu blev jag kissnödigt. Måste pissa!


Så, nu är jag tillbaka. Jaa, hockey sen alltså och i helgen blir det jobb. BRA! Jag harr inte jobbat så mycket på sista tiden...

Nu har jag inte så mycket mer att komma med. Kanske jag slänger in ett MMS-inlägg ikväll från matchen!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Monika Westin

Men Ida, man berättar inte att man ska pissa!

2010-09-17 @ 18:17:05
Postat av: Monika

2010-09-17 @ 18:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0