Jakt på jacka

Jag behöver en ny vinter-jacka. Eller behöver och behöver. Vill ha, rättare sagt! Jag har haft min sedan 8:an, en blå dunjacka från Staduim, Everest. Ja precis, en fjortisjacka.

Jag står inte ut med den ett år till och har bestämt mig för att köpa en ny.

Idag efter skolan bestämde jag träff med Issa på Birsta. Men hon slutade senare än mig så jag var först på Stadium för att hitta min nya, perfekta vinterjacka.
Jag återkommer om resultatet.

Just det! Jag tappade min halsduk i väntan på Issa på Birsta City. Synd, tänkte jag efter att jag hade gått tillbaka vägen som jag kom ihåg att jag hade gått. Inget resultat men jag gav det en till chans. Jag anmälde den borttappad i informationsdisken och lämnade mitt nummer. Och faktiskt! Jag blev uppringd och fick den glada nyheten att den var återfunnen! Tack till den som lämnade in den!


I alla fall så strosa jag och Issa runt på Birsta en sväng och vi fikade även. Sen gick tiden och jag fick övningsköra hem. :)



Nu så väntar vi på att den omtalande matchen ska börja, 19:00. Jag pratar ju såklart om derbyt mellan AIK-Djurgården. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0