On a saturday night

Jag tyckte det var lite segt att jobba idag. I mitten på månaden är det inte så speciellt tufft att jobba. Det är inte så mycket folk och det gör att man blir lite lam.

Men de fyra timmarna gick och syrran och jag gick till Timrå Red Eagles Shop för att äntligen köpa säsongskort. Men tydligen så gick det inte för att det var för nära inpå säsongspremiären som är nu på fredag.
Det gick bara att köpa på Kansliet och där har dom öppet 9-15 och det är ju precis den tiden på vardagarna som man är ute i Timrå. Nej just det. Så att vi vet inte riktigt hur vi ska göra.

Matchen på lördag börjar inte förän 21:00. Kul! :) Vad roligt med lite sen tid liksom!
Mamma och pappa åker till Cypern en vecka så jag ska bo hos syster. SHIT vad vi ska titta på One Tree Hill!
Jag längtar tills vi når säsong 5! Just nu är vi på säsong 4 när Psycho-Derek kommer till Peyton för andra gången! Sjuk bastard!


God kväll!


Kommentarer
Postat av: Linda

är matchen fredag eller lördag? lite tvetydigt i inlägget

2010-09-13 @ 11:29:21
URL: http://liindawestiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0