Puuuh



Halloj! Skolan rullar på som vanligt förtuom att vi har fått reda på att det saknas en kurs som vi ska läsa i trean. Så för de flesta elever i min klass måste läsa en till kurs utöver de vi har nu. Jag måste inte läsa den för att jag läste spanska i ettan. Kursen är Personlig försäljning B och jag har bestämt att jag ska läsa den ändå. ;)
Så nu har vi tryckt in den på tisdag-morgon och börjar med den till veckan. Jag klagar inte. Vi skulle ju ha läst den ändå, men det var ju lite taskigt att vi inte fick reda på det sen dag ett.


Hur som haver så har jag jobbat idag. Jag stressade som en tok för att jag skulle hinna några timmar. Det blev två. Lite och ingenting i plånboken men något i alla fall. Vi hade idrott sista lektionen så jag skulle ju duscha innan jag kunde åka vidare, vilket det också tog tid.


Men äntligen så är jag hemma, eller ja. Hemma och hemma. Hos syster. Men jag trivs bra här. Speciellt när det vara tar tre minuter att gå till busshållplatsen och fem minuter att åka in till skolan. Inte dåligt!


Så nu ska jag sova och sluta babbla, skönt!

Ses imorgon, torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0