Efter träning så blev det träning

Hade ju träning igår. Vi spelade gå-innebandy. Alltså man får inte springa. Bara gå. Det var lite kul faktiskt. Men sen när vi fick börja springa så sprang man typ inte. Det kändes som om fötterna satt fast i marken och ma kunde inte lyfta dom. Haha! Men det var kul iaf.

Linda och hennes lag hade träning efter våran träning. Dom hade frivillig träning och vara bara ungefär 4 st.
När jag kom gåendes ut mot ytterdörren så ropade dom på mig att jag skulle träna med dom. Först så sa jag nej men sen så övertalade dom mig.
Vi tränade skott och jag blev bättre på slagskott faktiskt. :) Så någonting gav det iaf. :)

Totalt så fick jag träna i 3 timmar igår. Jag kände mig ganska stel idag och rumpan hade lite träningsvärk! :P
Men träningsvärken kommer ifrån gå-innebandyn, tror jag.. ;)

Nu så ska jag kila för att jag ska fika lite Lussebullar! :)

Tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0