Packat

Nu så har jag precis packat klart inför imorgon när det blir match mot Hudik/Björkberg i självaste Hudiksvall. Måste kliva upp ungefär 9-10 imorgon om vi ska hinna till Lindas samling och om vi ska handla lite fika osv.
Jag hoppas verkligen att det går bra på våran match imorgon. Det skulle vara jättebra om vi vann! :D Hoppas att laget är pepp! :)

På söndag så måste jag också kliva upp i tid. Jag får inte sova ut i alla fall för att vi ska åka till fjällen och spendera julen och nyårsafton där. Fast Linda åker hem någon dag innan nyår för hon skulle fira det hemma. ;) Men jag stannar kvar. Det kommer bli så att vi är där i 14 dagar och kör skoter och har det mysigt! :) Har ju skoterkort nu så man får ju köra! ;)
Men jag har kommit på att bloggen kommer att bli drabbad av detta. Det finns inget internet i fjällen så bloggen får ta ledigt i 14 dagar ungefär men jag hör av mig mer om detta och när den är aktiv igen! ;)

Nu så måste jag sluta för jag är hungrig. Åt pizza förut ungefär kl 17 så man känner sig lite hungrig nu.. ;) Måste sussa snart också!

Tjoo! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0