Designad

Nu har min blogg fått en ny design! :D Jag blev väldigt nöjd! 80 kr är det väl värt? :)
Tack så mycket Matilda! http://mahuldan.blogg.se

Om ni läsare vill ha er blogg designa så hör av er till henne! ;)


Jag skulle ju räkna matte. Men det  blev bara några ytterst få tal. Skulle vilja att det var fler men jag är för trött så jag orkar inte. Men jag får ju räkna med att jag blir trött om jag börjar med att räkan matte vid 9 ungefär...!
Sen så rann tiden iväg och jag kollade sista hälften på "7 miljonärer" som sändes på Canal+Komedi. Det är en bra film. Men jag har sett den hundra gånger. Det var bara en ursäkt till varför jag kunde stanna uppe längre!
Men nu så måste jag lägga mig! Jag är så himla trött på morgonen nu. Mamma säger att det är för att det är vinter och mörkt ute. Typ all mäniskor är trött nu på hösten när det är så mörkt.


God Natt!

Kommentarer
Postat av: Heléne Sundling

FAN! SNYGG BLOGG...... :o :DD:DD:D:D:

2008-11-25 @ 23:51:19
URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0