En dag som denna

Idag har jag inte skrivit ett enda inlägg så det här inlägget får represntera min dag idag. Det är den där omtalande serien som har hindrat mig. Bl.a.


Dagen började med att jag inte hade någon spanska på morgonen så jag följde med mamma på jobbet. Den tiden utnyttjade...ööh.. ja.. kanske ganska bra. Jag läste lite i engelskaboken, i vilorummet. Och gissa hur det slutade! Jag somnade. Jag var jättetrött och det är jag fortfarande så jag måste gå och lägga mig. Men det finns ju en anledning till att jag är trött. Hm.. fortfarande den omtalande serien. Jag somnade kanske kl 1 på natten till slut. Jag brukar sova ungefär 7 h och om jag inte gör det så blir jag trött. Det kan jag lova.

Men alla fall. Mamma kom till slut och väckte mig. Jag fick sova ungefär en timme extra så det var skönt.

Men sen blev jag tvungen att gå till skolan för matten och administrationen väntade. Det är skönt med måndagar för vi slutar 12:00 varje måndag men endå så känns alltid måndagar så långa. Men det är väl för att man vet att det är en kort skoldag.


Efter skolan så åkte Linda och jag hem och när vi kom hem så titta Linda i postlådan och sa: Gissa vad som har kommit?!! :D Jag visste direkt och svarade: SKOLKATALOGEN! :D HAHA! Så där finns det egentligen en till anledning till varför jag inte har uppdaterat. En timmes tittandes i skolkatalogen. Jag fick lite ont i nacken efteråt. :P


Men sen rann tiden och Linda och jag for till Birsta för att handla lite och återvände sedan hem igen för MER tittande på One Tree Hill. :P Och sen rann tiden iväg och det var dags för träning. Vad kan jag säga om den? Kass! Tyvärr så har vi i laget tappat suget, känns det som. Och då blir det ju inge kul längre, automatiskt. Men men, vi får hitta tillbaka för på söndag är det match!



Issa hörde av sig! :D Vi har inte varit med varann på år och dagar! Fy! Men det ska vi ändra på! Eller hur, Issa?! :D


Nu måste jag verligen gå och lägga mig. Sov gott! Det gjorde inte jag inatt iaf.

Tjoo!


Kommentarer
Postat av: isabel

ja de e klart vi ska!:) och bilderna togs ju i söndags så dom kommer väll kanske nästa vecka eller liknande. snart tror jag:)

2008-11-04 @ 19:13:28
URL: http://getrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0