Idol, plugg och match

Förlåt för den taskiga uppdateringen och jag har faktiskt inget speciellt att skylla på.

Jag kollade på Idol idag. Jag ville att någon skulle sjunga låten Livin' on a Prayer.
O
ch det gjorde också Kevin! :D Min favvo! :D
Sen så började jag att plugga lite Administration för jag har prov på tisdag. Det känns ganska bra för jag lär mig mycket på lektionerna fast jag märker liksom inte av det. Men det känns bra. På förra Administration-provet så fick jag MVG. :D Mitt första prov på gymnasiet liksom.. :P
Sen blev det också lite plugg på Spanskan. Vi har ungefär 25 st glosor tills på torsdag, så man får börja i tid.

Nu har jag precis ätit och duschat. Vi spelade innebandymatch förut. Jag kände mig jättepeppad och många andra också va det.
Men tyvärr så hade vi inte poängen med oss. Vi förlorade med 4-2. Vi hade hur många chanser som helst på mål men bollen ville inte in.. :(  Så det känns lite taskigt. Hoppas vi vinner fler matcher framöver.

Nu så måste jag börja tänka på refrängen.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Heléne Sundling

Men jävla provjäkel! :o Orkar inte :)

2008-11-11 @ 07:13:44
URL: http://helenesundling.blogg.se/
Postat av: isabelle

attans att vi inte tog tillvara på chanserna, men nu måste vi ladda inför kommande match :D

2008-11-11 @ 18:17:32
URL: http://beeellls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0