Igår

Jag följde ju med Linda igår och hennes innebandy-tjejer för att kolla på match. Men innan det så åt vi på IKEA. Det var faktiskt rätt gott. Jag år Kotlettrad med Bearnésås och pommes. Det var jag, Linda en tjej som heter Ida och Idas lillebror. Vi träffades på Rocks för att Ida skulle köpa någonting och när vi gick ut så såg Linda... One Tree Hill säsong 5!
Det hade vi inte väntat oss. Linda hade sagt att den skulle komma ut till jul! Men icke. Redan nu! :D
Linda bara slängde ut sig en fråga: Kan du inte köpa den, Ida? :) Jag svarade med ett nej och tänkte att jag kunde vänta med att köpa den till jul men sen så frågade hon igen och jag greppade tag i den och gick till kassan för att köpa den. 500 kr. Jag hade precis fått 900 av mamma så nu har jag bara 400 kvar. :P Men då slipper jag köpa den till jul iaf. :P

Så nu har vi alla säsongerna. Snart så har vi sett klart på säsong 4. Bara ett avsnitt kvar. Sen får vi börja på säsong 5! :D

Nu så ska jag gå och duscha. Har fortfarande inte gjort disken som jag sa att jag skulle göra igår. Den får vänta. Jag har ingenting för mig imorgon så då kan jag ta den då.

Tjoo!


Kommentarer
Postat av: Linda

ida, de va gOtt på ikea inte gÅtt ;)

2008-12-02 @ 14:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0