"Inte konstigt att eleverna är deprimerade"

När jag städade mitt rum för någon vecka sen så hittade jag mitt gamla schema. Det var när jag gick på Vibacke i 9:3. Jag blev chokad.
Jag visade Issa först mitt nuvarnde schema och sen mitt förra schema för Issa igår. Hon blev också chockad.

Nu vill jag att ni klickar på det första fr.v. och sen det andra fr.v.
                            
Detta är mitt nuvarande           Detta är mitt förra schema.


Nu förstår man inte hur man klarade av sista terminen i nian. Eller, hur man klarade av alla terminer!
Men man förstår nu varför det var så jobbigt!


Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Heléne Sundling

Shit, vilket jävla schema du hade! :o Men då hade man ju bara 1-timmes lektioner ;) Nu har man ju fan 2-timmar! :D



VÅRAT SCHEMA ÄR BÄST!

2008-11-08 @ 12:59:12
URL: http://helenesundling.blogg.se/
Postat av: mallee

jävlar vilket schema :P skulle aldrig orka! VÅRAT ÄGER :D

2008-11-08 @ 14:42:55
Postat av: isabel

skitschema dedär. äen om det bara var timmes lektioner hade man ändå trippelt så många ämnen typ.

2008-11-08 @ 17:10:02
URL: http://getrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0