Matcho-man(woman)

När vi hade kommit hem från matchen så for Linda tillbaka för att hon skulle kolla på  en annan match och pappa skulle iväg någonstans. Mamma och jag blev kvar och huset såg välstadat och nytt ut-not! Så mamma och jag fick städa huset lite. Plocka undan och så. Det finns faktiskt en anledning till att vi städade. Det kommer främmande hem till oss imorgon av någon anledning och då kan det ju inte se ut hur som helst. :P
Om vi ska städa så måste vi ha en anledning till varför vi ska städa, annars blir det inte gjort. Och det är nästan alltid pappas och Lindas grejer som ligger överallt så det är alltid dom man får plocka efter.
Men nog om detta.. Det jag ville ha sagt var att när vi städade så var teven på och först så var det Stjärnonr på Is och på grund av det så fastnade vi lite i städningen men sen när det var slut så kunde vi fortsätta att städa.

Efter det programmet var det en dokumentär som hette "Jag tänder på muskler". Det handlade om kvinnliga muskelbyggare. Dom byggde upp sin kropp för att vinna tävlingar och tjäna pengar. Om dom förlorade en stor tävling eller så så fick kunde dom vara tillängliga till kunder. Kunderna betalade för ett möte för att kunna klämma och känna på deras muskler. Muskelbyggarna var inte direkt snygg tycker jag! Dom såg ut som en karl! Och på talande om karl. Dom hade värsta mörka rösten också! Så dom tar säkert anabola steroider eller något för att deras myskler ska kunna bli så stora som möjligt. Detta gör att dom ser ut som en karl!

Titta själv. Här är Gayle Moher. Hon är en av kvinnorna som deltog i dokumentären.
 Bedöm själv, vad tycker ni?



Tjoo!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men ida, nu får du börja uppdatera lite mer tycker jag. Vad har du fått i present idag ?

2008-11-17 @ 14:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0