Ny klubba! :D

Idag så fyller jag år! :D hihi! Det var lite kul att ingen på skolan kom ihåg att jag fyller år idag så mkt som dom har tjatat om det. :P
Jag önskade mig en klubba och det fick jag också. En godisklubba! :P Haha! Jag fick det i present. Nämen. Den skulle representera en innebandyklubba.
När mamma och Linda skulle åka och köpa en klubba till mig så var det stängt. Så då kidnappade Linda mig efter skolan så åkte vi till Sport&Funktion (http://www.sportochfunktion.se/) för att köpa klubba! ;D

Det bidde en sådan här! :PLAYER Curve 1,5º 32  ;D


Snart så ska jag iväg på träning. Vi ska fotograferas. Det var ett tag sen nu, så det är på tiden.
Men jag kan ty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0