På skolan

Nu sitter jag här och väntar på att Datorkunskapen ska börja.
Det är äntligen sista lektionen. Den här dagen har varit jättelång och jag är fortfarande jättetrött sen igår. Typ hela klassen är trött. Ögonen går i kors ungefär. Alla lektioner har man bara suttit och lyssnat också. Vi har liksom inte jobbat så mycklet, så det är nog mycket det som gör att man blir så trött. Men man får kämpa på! ;)

Efter skolan så ska jag till City Trafikskola. Jag skulle egentligen gått dit igår men jag glömde bort det totalt så jag får göra det idag. Jag ska dit för att jag ska ta skoter-kort och jag tänkte göra det ett visst datum för en annan som jag känner skulle också ta då. Det är liksom en intesivkurs under en helg så det går snabbt. ;)

Men nu så ska jag vidare. Hej hopp och kämpa på i skolan ni som pluggar! :D

Tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0