Pannkaka




Idag skrev jag in mig på skoterkurs den 6-7 dec. ;)

Sen hämtade Linda upp mig och vi åkte hem men när vi kom hem så sa pappa att vi skulle åka och handla så då var det bara att sticka iväg igen. Vi åkte till Willys i Birsta och handalde så vi kunde göra pannkaka. Vi köpte vanilj-glass också. Det är jättegott till just pannkaka! :D Så nu är jag så där nästan så mmätt at jag kan kräkas. Elle ja, nästan iaf. :P
Nu tänkte jag de på One Tree Hill såklart och ta det lite lugnt. Jag måste läsa den där engelska boken också. Det måste bli gjort nu så fort som möjligt.
Men nu så väntar teven! :D


Tjoo!



(Bilden är gammal, hittade den på Vibackes hemsida! Gå gärna in och kolla där, gamla Vibacke-elever. ;P(http://aj.skola.sundsvall.se/vibacke)

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var ett väldans mycket tittade på One Tree Hill :D

2008-11-04 @ 20:02:46
URL: http://annaalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0