Snart 192 månader

Nu är det ett tag sen igen.

Var på träning igår och vi skulle en fotograf skulle knäppa kort på oss men alla i laget var inte hemma så då blev det inge. Det får bli senare i stället då.
Vi får våra Adidasbyxor snart. Vi har fått beställt Adidas-stuprör för bara 280-, (bra pris ;))och äntligen så kommer dom snart. Men redan i slutet av december så ska det tydligen komma en ny modell av dom...

Nu så sitter jag på skolan och väntar på Datorkunskapen. Vi h¨ller på och jobbar med Power Piont. Jag har gjort ett litet bildspel av Alnö IBK. Men det är inte klart än. Det ksnke blir tid över någongång. Hoppas på det. ;)

Snart så fyller jag år. My clasmates har sagt att dom ska fira mig på skolan eller vad det var :S
Jag har kommit på lite grejer vad jag önskar mig. Som t.ex. en Unihoc-klubba. Jag har bett Linda att kolla ut en klubba åt mig som sedan mamma kan köpa. :P Hoppas hon sköter uppgiften bra. ;) Men det tror jag nog.

  ..och  Bl.a. denna! (såklart!:D )


Nu så ska jag vidare!


Tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0