Spanska, bullar och snö

Såg på FirstClass att vi inte hade någon spanska-lektion på torsdag och det är ju skönt. Men istället så fick vi lite läxa att göra. Vi skulle beskriva vägen från Stora Torget till ett visst stället. Jag skulle beskriva vägen till Apoteket. Det blev inte så många rader. Ungefär 3 st tror jag. :P
Jag har fortfarande kvar den där engelska novellen. Men jag har bara 8 sidor kvar så jag tänkte fixa det ikväll i innan jag somnar i sängen.. ;) Det är en konstig bok. Jag fattar typ ingenting. Det är liksom svårt att hänga med i svängarna fast man märker inte att det är några svängar. Oj, det blev lite konstigt. Äh, skit samma!

Nu till kvällen så har jag och pappa bakat bullar! :D Mmm! Vi har match på söndag och jag tror att det blir mamma som ska sälja fika, så det är därför som vi har bakat.
Bullarna blev faktiskt lyckade. Det trodde jag inte förut kan jag lova..

Imorgon så kommer det att snöa, tror jag.
Jag läste det i tidningen på skolan idag. När Linda kom hem så sa hon att det var en ring långt utanför månen och då brukar det också bli snö. Så vi får väl se vad som händer och fötter! :P

Nu så ska jag äta en varm, nybakad bulle med ett gott, kallt glas mjölk. :D

Tjoo!


Kommentarer
Postat av: Linda

"Det är liksom svårt att hänga med i svängarna fast man märker inte att det är några svängar." Tillåt mig att skratta; HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH:D:D

2008-11-12 @ 00:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0