Ett inlägg

Oj, oj, oj. Nu har jag inte uppdaterat på ett tag.. :S Det är den där.. Öh, jag tro ni vet vad det är för något som har har hindrat mig från att uppdatera! ;P


Men det har väl inte hänt så mycket. Träningen igår gick iaf bättre än vad jag hade väntat, så jag är laddad och peppad inför matchen. Så det är bra!
 Natten mot onsdag så sov jag länge! Jag gick och la mig ungefär kl 21 fast jag kanske inte somnade förän 22:30 men sen sov jag ända till kvart i nio, för Linda började ungefär samtidigt som mig så då kunde jag åka med henne till skolan. Det var skönt. Jag har typ inte utnyttjat sovmårnarna som jag har på schemat. Jag kliver upp tidigt endå. Jag är liksom en sådan person som inte vill stressa och jag vill liksom har rätt så god tid på mig på morgon. Och jag är morgonpigg. :P Men igår blev det istället senare som jag la mig och tidigare som jag klev upp så det jämnar ut sig med sömnen iaf.. 
Det blev sent för att jag hade träning. Träningen slutar kvart i 10 på kvällen och så kanske man inte åker därifrån förän kl 10 osv. Men det finns ju värre tider. Lindas lag har ju träning mellan kvart i tio och kvart i elva, så ja, det finns värre.
Vårat lag blev erbjuden den tiden men jag tror att majoriteten (bl.a. jag) tyckte att det blev för sent.

Nu så ska jag vidare och jag hoppas att ni bevakar min blogg. Ibland kommer det ju saker emellan till att uppdatera som t.ex... Äh, skit samma. Jag tror ni fattar. ;)

Tjoo!


Kommentarer
Postat av: Linda

våran tränig slutar 23.00, Faktiskt.

2008-11-06 @ 23:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0