Top Model

Hej, alla!

Idag har jag typ tvättat (jag har tvättat all tvätt som fanns över hela huset det här lovet) och är snart klar med all tvätt! :D
Jag har försökt att städa mitt rum också men det går lite segt och snart börjar Top Model också och senare ikväll är det träning. Fast träningen börjar inte förrän kl halv 9 så jag har lite mer tid kvar. Anledningen till att jag inte kan städa imorgon är för att vi åker till fjällen imorgon och kommer hem igen på söndag. Halloween i fjällen liksom! ;)
Men nu ska kila. Snart börjar Top Model 6! Hah! Jag tittar på Top Model även fast jag vet vem som vinner men det är bra endå! 16:00 på TV3 ;-)

    
 

Tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0