OneTree Hill och fjällen

Hej, alla!

Jaa, igår så blev jag klar med mitt rum. Jag städade! :D
Sen for jag på träning. Vi var bara 7 st som kom och en av våra tränare sa förra träningen att vi skulle vara dubbelt så många den här träningen och då va vi kanske 6-7 st, men så blev det inte. ;) Vi fick våra väskor igår också! Don var snygga och bra. Rätt storlek! :D
Efter träningen så bäddade jag rent i sängen och sen gick jag och duschade och efter det tog jag ett nytt, fräscht, nytvättat nattlinne. Det kändes rent och fräscht med både nytvättat nattlinne, nyduschad, nya sängkläder och nystädat rum! :D Hih
Men jag sov inte så gott. Det var jobbigt. Jag hade växtverk i ena benet. :( Men till slut så fick jag lite sömn iaf. ;)

Nu tänkte jag kolla på One Tree Hill. Linda har alla boxar från alla säsonger förutom säsong 5 för den har inte kommit än. ;) Så jag lånar lite av henne. Jag har bara hunnit sett säsong 1 än så jag tänkte börja med säsong 2 nu. Det är en väldigt bra serie tycker jag. Man fastnar lätt för den!
Sen så måste jag packa, för vi åker till fjällen idag. Och jag tänkte faktiskt ta med One Tree Hill-boxen så jag kunde kolla lite där uppe.  Och så måste jag ta med mig en engelsk novell som jag måste läsa ut det här lovet. Men det är ksönt för det är det enda plugget som jag har haft under lovet! :D (Tacksam)

     

Men nu måste jag kila!
Ha ett fortsatt skönt lov!

Tjoo!

Kommentarer
Postat av: Heléne Sundling

Skriv meeeeeera! :D:D:D:D:D

2008-11-02 @ 11:30:06
URL: http://helenesundling.blogg.se/
Postat av: i

mys med stugan.

2008-11-03 @ 09:55:45
URL: http://getrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0