Grillningshelg


Det blev grillning både lördags och igår. Mmm, så gott! :D Och tussilago har börjat tittat fram i marken. Hihi.

Jag sa ju tidigare att sommaren inte riktigt är här, men jag tror nästan att jag tar tillbaka det. Så varmt som det var igår så kan man inte påstå något annat.

Fast jag var inte ute någonting på dagen igår. Jag var inne på JC och hjälpte till lite grann. Jag var rätt trött när jag kom hem kan jag ju säga.

Sen på kvällen stack Linda, jag och Jennifer och cruisade lite. Vi for runt i stan och vi köpte en liten Latte på Barista. Jag kom på att det var rätt längesen jag drack en sådan god Latte. Aja, gott var det ia alla fall! :)

Idag blir det väl bara att ta det lugnt och vara ute och fixa och trixa lite grann.

Hejsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0