JC imorgon

Imorgon, lördag, så ska jag praktisera på JC hela dagen. Det kommer att vara fullt upp heeela dagen för att det är lönehelg och det är någon modeshow där på Birsta City.
Jaa, ni undrar; Praktisera?! :O Då säger jag- Jaa! Praktisera! ;) Det är för att jag var ju ledig två dagar och tar igen
det och det är även enn ypperligt tillfälle att lära mig kassan bättre. :)

Just nu så spelas det lite hög musik så jag kan inte lägga mig än så jag får vänta på dom ett tag. Det är ingen idé
att lägga sig i förväg.. ;)


Så natti nattiii!

Kommentarer
Postat av: i

åh jag vill ju till birsta och shoppa även fast det är fint väder men jag står i kassan på friskis!

2009-04-25 @ 11:34:09
URL: http://getrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0