Någonting



Jag trodde att jag var lite halvt sen sådär till bussen.
Men det var luuugnt när jag klev upp vid halv 8 och jag börjar 10 ungefär. Men jag hade faktsikt tänkt att jag skulle ta 09:05-bussen med Linda så man slipper åka en full buss. Fast den här morgonen slipper man det också för att Linda ska ta bilen! :D
Sköönt! Jag har varit klar ungefär en halvtimme nu och vi ska åka om, jaa, kanske 40 minuter så jag tänkte att det var ett bra tillfälle att blogga lite. ;)

Jag knäppte några fina bilder igår på blommor i trädgården igår, men den här datorn klarar helt enkelt inte av att ladda upp bilder. Jag får låna mammas dator till det, hoppas jag! :D Sommartecken!

Ikväll blir mycket fylla och dylikt runt stadens alla hörn. Själv dricker jag inte och jag fattar inte heller varför man dricker, men jag har aldrig gjort det heller så jag vet inte så mycket om det där... Jag kan tycka att man kan ha kul ändå! :D


Sprak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0