Det finns sådant som heter anledning

Den dåliga uppdateringen av min blogg har några anledningar faktist. I fredagas och lördags så jobbade jag på JC(hela dagarna) och var jättetrött sen på kvällen. Det var hårt jobb men roligt för att tiden gick fort och man hade någonting att göra hela tiden.

Igår hade vi springträning och under tiden vi sprang runt i spåret så började det regna. Först lite lätt men sen...
Det började att spöregna och då kände jag att jag ville öka takten lite så man inte skulle bli så blöt. Men det var ju förgäves för att när man till slut kom fram till mål så var man duschad och klar. Jag tror att jag aldrig har blivit så blöt av regn någon gång. Helt genomduschad.
Det var bara att åka hem och värma sig i en varm dusch men innan det så skulle blev det en moppetur. Ja,visst. Moppen var ju min lösning till och från träningen. Men jag kunde ju inte bli så mycket blötare än vad jag var.

Nu så ska jag snygga till lite här. BEHÖVS, kan jag säga. Men med MTV / VH1 spelandes så går det lättare. Just nu så spelas Lady Gaga med Love Game. ;)


Hörs!

Kommentarer
Postat av: Linda

nu har jag uppdterat

2009-08-10 @ 14:29:36
URL: http://liindawestiin.blogg.se/
Postat av: bella

hej :)

vill du vara snäll och rösta på mig till veckans blogg hos http://ewesgitarrkompis.blogg.se/ ? skulle vara jättegulligt av dig :) ♥

2009-08-12 @ 14:21:49
URL: http://isabellaaaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0