Ett litet besök på Sundsvalls kommun




Linda hörde av sig till mig och föreslog att vi ska luncha tillsammans. Så jag gjorde mig klar och for in till stan. Vi åt på Coffee House, en varsin sallad och blev jättemätta. Det var ju bra det.  Jag lämnade till och med kvar en del.
Sen så gick vi till ICA Esplanad och köpte en Ben & Jerrys såklart. Vi delade på en. Det blev en Bohemian Rasberry.

Efter det gick vi upp till Lindas arbetsplats och jag märkte hur många Ramlösa hon hade! Se översta bilden. Jag vart tvungen att knäppa kort på det. Haha 
Utsikten är ju inte så tokig den heller. ;)

Och nu märkte jag att det regnar! :O Fast det är skinande sol ute. Hoppas det börjaraatt regna jättemycket så att träningen inte blir av. Men inte en chans att det blir så. Jag har verkligen ingen lust att träna. Jag fattar inte riktigt heller för att, jag menar, det är ju inte sååå jobbigt ändå. Man överlever ju liksom. Aja...
Jag får tycka upp mig med träningen. Snart är uteträningarna över.. Hoppas jag!



Hej då!

Kommentarer
Postat av: Houshang Vaan Der Hilton

Åhh, haha Linda Linda..<3

Vad jobbar hon med :)?

2009-08-12 @ 17:09:27
URL: http://vaanderhilton.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg tjej<3

2009-09-03 @ 16:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0