Idag börjar jag i 2:a ring!

Första skoldagen avklarad och lönen finns på mitt konto! Kan det bli bättre? Dessutom så har jag köpt min klocka för 198,- som är riktigt snygg! ;D

På fredag så sticker jag och Linda till Stockholm för lite shopping och Gröna Lund, är det planerat. Vi ska bo på Fridhemsplan. Det är bokat och klart men vi har ännu ingen resa ner eller hem så där har vi ett problem att lösa. Men det finns ju gott alternativ. Det är bara det att det kan bli så dyrt med bara en tur-biljett. Då har man liksom retur-resan kvar. Men som sagt, det fixar sig nog. :)

Jag kommer i alla fall att ta ledigt på fredag! ;D

Kommentarer
Postat av: Stina

oh, alltid lika skönt med lönedag :D

2009-08-25 @ 19:24:59
URL: http://msstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0