Spotify!



Spotify, en kung, skitbra, awesome, perfekt idé! För bara 99,- i månaden (?) så kan man ha gränslöst med musik i sin närhet. Jag skulle vilja ha Spotify i detta nu och jag skulle utnyttja det jättemycket. Jag har väldigt många låtar som jag skulle vilja lyssna på nu, just nu. Flera slbum skulle jag vilja ha. 

Beyoncé- I am... Sasha Fierce
Kings of Leon- Only by the Night
Agnes- Dance Love Pop

Flera låtar;
... Ja, bara för att jag ska skriva ner dom nu så kommer jag inte på en enda. Men nu förstår vad jag menar.


Nu så är det MTV som gäller. Det är MADE. Någon snubbe som vill bli skolan balprins. Det lär ju lyckas det också.


Hej!

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Haha, så skojigt att du gillar min dialekt ^^! Kram

2009-08-12 @ 17:57:06
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: maria newberg

Om du går in på youtube och söker på "how to get spotify without an invite" så kan du fixa det helt gratis. :')

2009-08-12 @ 20:08:08
Postat av: ida

Svar till Newberg; Jaha, Tack för tipset, Newberg! :D ;) hihi

2009-08-13 @ 09:41:01
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0