Jullov!




Idag var det sista dagen innan jullovet börjar. Vi fick hr våra sista dagar på praktiken och jag klagar inte. Det är så roligt där med härliga arbetskamrater.

Jag fick jobba till 22 igår. Jag och Matilda jobbade tillsammans och sista timmen blev lite flamsig. Synd att kunderna blev utsatt av detta men det gick bra ändå. Jag tror att dom förstog. Vi var trötta och det blev för mycket. Men som sagt, vi hade kul. :)

Innan vi gick hem så höjde vi musiken högt och städade lite snabbt. Högt blev det men det var bra musik. Lady Gaga- Bad Romance. ;)

Nu så ska jag komma till det jag skulle säga. Vi fick en varsin julklapp av mina handledare Nina och Fredrik. Ett presentkort på 500 kr (,på JC såklart. ;))! Tack å tack! Det ska jag använda väl! Till så fick vi en ljuslykta som ni ser på bilden. Fin fint!


Nu så blir det glögg och pepparkakkor med familjen!

GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: matilda

LADY GAGA!!!!!!!!!!! på högsta volymen så att stereon pajjar ;) HAHA

2010-01-04 @ 23:09:12
URL: http://matildawestlin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0