Colegio


Sitter i skolans datasal nu... Det var ingen spanska så jag är glad! :D Det var ingen spanska i måndags heller så jag är superglad! :D Haha!

Jag börjar om en timme ungefär. Tänkte att jag kunde surfa runt lite. Sen så ska jag även ringa till JC i Birsta om min APU ;) Hoppas att jag får vara där. Butikschefen var tydligen intresserad i alla fall och det är ju bra.
Det ska bli skönt att få spendera måndagar och tisdagar på APU'n framöver. Man blir inte så fort skolless förmodligen. ;)

Var ju på träning igår också. Vi var bara ynka 6 st. :( Lite tråkigt för vi har ju två viktiga matcher att se fram emot och dom måste vi vinna för att skrapa hem poäng! Kom igen nu, tjejer! Go go go! ;D


Tjoo!

Kommentarer
Postat av: Linda

vart är bilden tagen, skärsjövålen? :O

2009-02-23 @ 13:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0