En sväng på Birsta

Efter skolan idag så for Linda och jag till Birsta en sväng. Vad gjorde vi där då? Jaa, ingenting. Hängde runt. Jag vill inte göra av med några pengar. Vill spara lite grann. Jag får lite ångest om jag gör av med så mycket att jag inte har några pengar kvar! Det är jobbigt.
Det händer ju att man önskar att man har rätt så mycket pengar som man sitter på. Ibland så vill man bara kunna ta hem alla skor och kläder från hyllorna i affärerna utan att det märks i sin ekonomi!
Aja, man lever som en normal studernade människa..

Nu så ska jag snart äta kyckling med currysås och rukkola-sallad! :D Mmm..
Sen så blir det träning. Vi ska prata om lördagens match... Hoppas vi kommer fram till någonting vettigt! ;)


Tjoo!

Kommentarer
Postat av: kajsa

det gick skit bra :)

skönt att de är över:Dpok

2009-02-16 @ 22:19:52
URL: http://knils.blogg.se/
Postat av: Matilda

svar: haha, tur att det inte syns lika mycket nu när vi är äldre ;)

2009-02-18 @ 16:28:44
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0