Inte meningen

Linda kom med idén om att vi skulle åka och kolla på grannflickan när hon spelade innebandymatch. Jaa, hela familjen var med på det och det var inte så långt hemifrån. Det var bara på Vibacke, ett par km.
Vi åt upp middagen, gjorde oss klar, satte oss i bilen och Linda körde mot Vibacke.

När vi kom fram så var det inte så mycket folk och när vi kollade ner mot planen så såg vi; fotboll. FOTBOLL?! Det skulle ju vara innebandy.
Då hade det tydligen blivit någon missuppfattning. Det var inte på Vibacke... Det var på Skönsberg!
Eftersom matchen bara varar i 2x15 min så funderade vi på om vi skulle åka ut till Skönsberg men vi beslutade oss för att göra det. Mamma och pappa stannade kvar på ön. ;)

Vi åkte och kollade på klockan lite då och då. Matchen hade redan varat i ungefär 5-10 minuter när vi for från Vibacke så vi försökte att ta oss dit snabbt. MEN! Linda råkade köra fel i rondellen! Så då var det bara att köra till nästa rondell och vända där.
Nu hade det gått 20-25 minuter av matchen. Pinsamt och komma när matchen precis är slut. Men någon minut skulle vi hinna se. Vi småsprang till dörren och kände att dörren var låst...

Hepp, det blit väl ingen match då. Det verkade som om att det inte var meningen att Linda och jag skulle se den där matchen. Det får bli en annan gång...

Nu så ska jag göra mig klar inför träning. Det är ju sista matchen i serien på söndag så det skulle sluta bra om det blev en vinst! :D


Heeej!

Kommentarer
Postat av: Större Ida

Var det inte match på höglunda? :P eller så minns jag också fel :P

2009-02-26 @ 17:26:06
Postat av: Ronja

Ni kommer vinna nu på söndag när vi kommer & hejjar på er =)

2009-02-26 @ 23:03:28
URL: http://ronjahelsing.blogg.se/
Postat av: isabelle

Dom kostar 600:- :)

2009-02-26 @ 23:23:23
URL: http://beeellls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0