Liden



Idag så har vi i familjen varit i Liden och hälsat på Lindas och min kusin Emma och hennes kille Niclas. Dom har köpt ett hus och bor där nu. Det har tidigare varit ett dagis men kommunen sålde det och då så köpte dom det. :)
Själv så kan jag inte riktgit föreställa mig att det har varit ett dagis förut, med krypande och skrikande barn och med förknar med foppatofflor. :P Hahah! :D

På vägen dit så kändes det väldigt långt tycker jag.. Men på vägen hem så kändes det kortare men så är det ju när man åker tillbaka från någon som bor långt bort... :P

När vi kom hem så åt vi tacos och nu så sitter vi i soffan och smuttar på mörk choklad! :D Gott det. Inte så sött heller.
Vi här hemma har tagit bort allt socker i våra måltider. Vi har inget sockersug längre. Vi äter inge pasta, inge bröd, inge godis och ingen juice eller något annat som innehåller massa socker/kolhydrater..
Jag har blivit så ickebehövande av socker att jag tycker att Coca-Cola är grymt äckligt! Jag skulle inte få i mig något sådant! Blä...

Nu så ska jag väl avrunda. Jag måste packa till imorgon. Det blir ju friluftsdag med Kajsa och Sofia imorgon i slalombacken! :D

Tjaaaaaaaa!

Kommentarer
Postat av: Ronja

HAHAHA, även att du läste inlägget en minut efter att jag skrivit det, EN MINUT!

2009-02-22 @ 22:28:21
URL: http://ronjahelsing.blogg.se/
Postat av: isabelle

Du har blivit utmanad! :)

2009-02-24 @ 00:25:12
URL: http://beeellls.blogg.se/
Postat av: stina

Ja hemvägen känns alltid kortare än ditresan :D

2009-02-24 @ 13:40:20
URL: http://msstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0