Osocial

Hur har min dag varit idag? Otroligt tråkig. Jag har inte träffat en enda människa alls idag. Linda och hennes medspelare i laget for hemifrån vid 9 tror jag och jag hörde inte ens när dom for. Linda har fortfarande inte kommit hem. Och mamma och pappa är i fjällen.
Man blir nästan sjuk av att inte träffa någon. Man har bara datorn och teven som man går emellan hela tiden. Det är typ det som jag har gjort idag. Mellan gångerna som man går till datorn så har det inte hänt så mycket heller.. Gången innan så var man ju runt på alla sidor som man kollar upp varje gång man surfar runt.

Fast jag har faktiskt gjort någonting idag. Jag har duschat, ätit lunch och tvättat. Oj oj oj! Fullt upp hela dagen! Nej, inte precis. Nu börjar jag att bli hungrig också. Jag väntar på Linda tills hon kommer hem så kan vi nog börja med maten då. Vi ska äta fläskfilé och sen så blir det Melodifestivalen! :D Tänk att det har gått ett helt år sen...sen... Vem vann förra årets Melodifestival? :O Ah, shit! Jag kommer inte på det! Vem var det?! :O


Några rader ner och jag har fortfrande inte kommit på vem som vann. Jag får väl grubbla på det då, så kanske jag hör av mig med ett inlägg när jag kommer på! :P   *men shit*


Tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0