Träning, träning och åter träning



I måndags så hade jag ju träning som vanligt med laget på Vibacke.
Jag hade tränat ganska hårt och kände att det skulle bli skönt att komma hem och fika och sen gå och lägga sig... Trodde jag ja;
Efter träningen så kom syrran och frågade mig och jag kunde träna med hennes lag! :O Först så sa jag nej, men till slut så övertalade hon mig för att dom bara var 9 st så då offrade jag mig. ;)
Hyffsat skönt det var att lägga sig i sängen sen efter att man har tränat i 3 timmar! Men tyvärr så sov jag inge bra alls.

Som jag sa till mamma: "Jag sov löst!" Mamma garvade. Jag tyckte att man kunde säga så eftersom man säger att "man sov hårt". Raka motsatsen. :P Hahah! Äh. Skit samma! Jag sov dåligt i alla fall! :P

Nu så ska jag iväg på träning på Höglunda. Bra hall tycker jag. Inte lika liten om Vibacke som vi alltid förut har tränat på! Men den här säsongen så har vi en av träningarna på Höglunda vilket jag tycker är bra! ;D

Tjoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0