Ska det va' ska det va' 100%

Jag försöker att räkna matte nu. Jag har prov på onsdag och jag har inte räknat klart kapitlet än och just nu så har jag fastnat! Jag hade ju tänkt att jag skulle räkna klart det mesta ikväll men jag tror att det inte blir så...

Idag så fick vi våra så kallade närvarolappar under januari månad. Jag har (fortfarande, så nörd som jag är) 100% närvaro.  :D
På våran skola så får man en fika-biljett (värd 20 kr) om man har varit på alla lektioner under en månad. Idag så fick jag 2 st av någon anledning! :D IHihih! Så nu har jag tre st för jag har kvar sen förra månaden! :P Hahaha!! Nörd jag är!

Imorgon så ska jag vara med Issa och vi ska laga mat osv. Kanske vi drar iväg på innebandy som vi har gjort det senaste tillfällena som vi har varit med varann. :P Fast jag tror inte det. :P Hahaha

Kanske man ska dra sig i kragen och försöka med matten..

Tjoo!


Kommentarer
Postat av: Rivera

din header var också snygg!!

2009-02-05 @ 21:43:10
URL: http://riveras.blogg.se/
Postat av: MarieJane

japp supersöta.



tack. jättekul faktiskt

2009-02-06 @ 22:34:42
URL: http://mariejane.blogg.se/
Postat av: Elin

hejsan!

har en fråga i min blogg angående vida byxor osv:)

skulle gärna vilja veta va du tycker!

om du har lust så kolla gärna

annars hoppas jag att du får en bra kväll:)

hugs

2009-02-06 @ 23:10:33
URL: http://makeitorbrakeit.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0