En liten uppdatering

Jag har prioriterat bort bloggandet under helgen. Det känns skönt men jag tror att det bara var en engångshändelse.
Just nu så försöker jag plugga till spanskan som vi har tills imorgon. Det är läxförhör på oregelbundna verb i preteritum. Ungefär 12 st!
Orkar inte riktigt bry mig.

Matchen igår gick inte så bra, kort sammanfattat. Ni får tolka det hur ni vill.
Idag så har jag varit ute och gått med mamma och pappa en stund. Det var massa hundägare och skottare som vi mötte vi deras hus. När vi kom hem så började vi också att skotta bort all snö som har kommit!

Nu så ska jag vidare.

Tjoo!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Svar: Ja, det tycker jag med =D Jag ska verkligen försöka skärpa till mig nu. Jag & Barbro har satt upp ett mål till nästa månad: JAG SKA FÅ EN FIKABILJETT! Haha.

2009-01-28 @ 23:25:05
URL: http://ronjahelsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0