Jaaa!

Nu funkar det! Äntligen! :D Följande inlägg som kommer ska representera mina dagar i fjällen ;) Men först så ska jag bara göra ett litet test. ;)

När Linda och jag kom fram till fjällen så märkte vi att mamma och pappa hade köpt en teve (mamma och pappa åkte en dag innan oss) Det var nödvändigt kan jag lova! Teven som vi hade innan var jättedålig! Den var värsta mörk! Man såg ingenting på den och när man skulle ljusna den så gick det inte. Det blev aldrig ljusare. Om det var scener som var inomhus så fick man bara lyssna till vad som sas. Men nu så kan man hänga med i tittandet också! :D

Så här ser den ut!



Tjoo!

Kommentarer
Postat av: mary

svar på mothman; Jaa, den är sjukligt bra! jag såg den när den var ganska ny. :)

2009-01-06 @ 17:55:51
URL: http://marolsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0