Malle, Kalle och Ille

Ja, jag behöver väl inte säga att jag inte har uppdaterat på ett tag.



Matilda i våran klass kallas för Malle av Heléne och Ronja. Nu så har vi andra också börjat med det och våran mattelärare hörde "Malle" för första gången idag och då drog han till med att Kajsa kunde heta Kalle! :P Haha! Och Jag kom på själv att jag kunde heta Ille! :P Haha

Imorgon så har vi skridskor på idrotten. Kul! Det är faktiskt kul att åka, fast bara när man inte fryser. ;)
Jag kommer ihåg att jag åkte runt som en galning på isplanen när jag gick på Kyrkskolan. Jag åkte från och med att jag slutade skolan (vid 13-tiden) tills mamma eller pappa kom och hämtade mig. :P Hihi!

Nu så tänkte jag krypa upp i mammas knä och kolla på televisionen! :)


Tjoo!



-Måste bli bättre med uppdateringen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0