Mer

Jag har fortfarande träningvärk! Eller jag har MER! Vi hade pump (stavas?). Alltså typ tyngdlyftning med lättare vikter. Vi började med benen och det kändes bra kan jag informera er om! Benen bara skakade på mig! Sen gjorde vi armarna och samma sak där. Armarna skakade som marackas typ!
Efter lektionen så kunde jag knappt gå ner till omklädninggrummen. Jag var så svag i benen att jag lätt hade kunnat ramla. När jag skulle sätta mig på bänken så kände jag mig som en gamling som har ont i hela kropppen typ!

På lektionen efter så hade vi svenska och vi hade ett litet prov/test. Jag var svag i armarna så det var lite svårt att skriva men det var inte så mycket att skriva. Jag fick MVG iaf. ;)

Tjoo!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Tur att man inte var med på idrotten då :)

2009-01-09 @ 18:24:39
URL: http://matildak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0