"Mobiler vettö"

Det enda inlägget för idag. Jag kom aldrig riktigt till skott till att uppdatera när jag kom hem så det får bli nu istället. Har tänkt att göra det hela tiden men det blev inte förän nu. Men det gör väl inget? Eller? :P Kanske för vissa dom som har lagt sig redan. Jag tänkte att jag skulle vara en av dom men icke. :P

Min mobil är helt knäpp. Jag tror att det var i somras som det inte gick att öppna varken Inkorgen, Skickat eller något annat som tillhör SMS. Det gick inte heller att skicka ett enda SMS. Vi åkte ju in till Telenor för att dom skulle hjälpa oss och det gjorde som också. Dom gjorde en "Total återställning" så att telefonen blev som ny. Ja, nu fungerade telefonen som förut och det gick att skicka SMS igen. Men sedan dess så har detta hänt ungefär 4 ytterligare gånger.
Inte nog med det så kan min telefon halvt stängas av, om man säger så. Det börjar med att den vibrerar en halv sekund och släcks ner. Sen börjar alla lampor att lysa. Även film-lampan. Ibland kommer telefonen tillbaka och ibland så gör den inte det. Om den stannar i det läget så får man plocka ur batteriet och sen lägga i det igen. Men om man lämnar mobilen i det läget så försvinner alla batteri minst dubbelt så snabbt som i vanlig förbrukning.

Idag så har mobilen varit värst. Den har betettt sig såhär sen kl halv 4 ungefär- 1-2 gånger i minuten! :O
Imorgon så åker jag och mamma till Telenor för att reda ut vad som inte rikgtigt stämmer med den mobilen.
Även en till grej har hänt. Den går inte att stänga igen. Någonting har gått snett så att den får vara öppen hela tiden. Men jag kan tycka att det inte är det största problemet när mobilen istället stängs av varje minut.
 

Har haft mobilen i 1 år nu i Januari.


Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0